banner

I gruppi di difesa puderanu dichjarà a vittoria annantu à u fumu di l'adolescenza.Invece, vanu dopuvaping.

Stu mese, u guvernu hà publicatu u 2021Indagine Naziunale di u Tabaccu di i Ghjuventù(NYTS).I risultati duveranu esse causa di celebrazione.

Ùn sò micca stati.Sò stati sottumessi.

Chì ùn riflette micca bè nantu à u CDC, uCampagna per i zitelli senza tabacco, uL'iniziativa di a verità,Bloomberg Philanthropies, Parenti contr'àVaping e-cigarettes,è l'associazioni di cancru, pulmone è malatie di cori chì custituiscenu uanti-tabaccocumplessu industriale.

A bona nutizia: u fumu di l'adolescenza cuntinueghja à calà.Solu 1,5 per centu di i studienti di u liceu è di u liceu anu fumatu una sigaretta in l'ultimi 30 ghjorni..U fumu di l'adolescenza hè calatu da un 90 per centu stupente in l'ultima decada.L'usu di l'adolescenzae-cigarettescade ancu bruscamente.U fumu di sigarette adulti hè ancu calatu,à i so livelli più bassi da l'anni 1960.Questu deve cuntinuà, postu chì a maiò parte di i fumatori piglianu l'abitudine quandu sò ghjovani.

"Questa hè una storia di successu incredibile", dice Robin Mermelstein, direttore di l'Istitutu perSaluteRicerca è Pulitica à l'Università di Illinois, Chicago, è un ex presidente di uSocietà per a Ricerca nantu à a Nicotina è u Tabaccu(SRNT).

Per e-mail, ella dice: "Ci duverebbe esse assai applausi per a diminuzione brusca è consistente di l'usu di u tabacco per l'adolescenza - per qualsiasi metrica".

Invece, a FDA, u CDC è i gruppi di difesa anti-tabacco accentuanu u negativu. U titulu CDC: L'usu di l'E-Cigarette per i ghjovani resta una seria preoccupazione per a salute publica.A Campaign for Tobacco Free Kids hà dettu: Una nova indagine mostra chì, malgradu u prugressu cuntinuatu, 2,55 milioni di zitelli anu utilizatu prudutti di tabacco in 2021 è u 79% anu utilizatu prudutti aromatizzati..Truth Initiative ùn hà micca publicatu un comunicatu di stampa annantu à l'indagine.

In cerca di dannu

Questu hè un ricordu chì l'avversari di u tabacco sparte una dipendenza peculiare di u so propiu:Sò addicted to male.

Una bona nutizia nantu à u declinu di l'usu di u tabacco, risulta, hè una mala nutizia perI zitelli senza tabacco è l'iniziativa di a verità.

Per email, Clive Bates, un difensore anti-fumo di longu tempu chì prima dirigeva Action on Smoking and Health, spiega:

U paradossu di sti gruppi di salute hèch'elli anu bisognu di danni per ghjustificà e pulitiche punitive è coercitive chì sò in u core di u so mudellu di salute publica.U dannu genera u locu perintervenzione di salute publica, urganisazioni, cuncessioni, publicazioni, cunferenze, trattati ecc. Senza dannu,perdenu a so ragione d'esiste.

Ùn hè maravigghiusu chì, cum'è u fumu di l'adolescenza hè diminuitu, l'anti-tabaccoe forze anu pigliatu e-cigarettes, ancu s'è quasi tutti, cumpresu u CDC, ricunnosce chì vaping hè assai menu dannusu chè fumà.

Hè ancu menu dannusu cà l'altri cumpurtamenti risicate chì sò populari cù l'adulescenti.Più adolescenti bevonu alcolu cà e-cigarettes vape;U drink di minori provoca 3,500 morti annu, dice u CDC.

Intantu, u numeru di l'adulescenti chì vaping hè cascatu di circa 60 per centu da u so piccu in 2019.Questu hè ancu pocu mintuatu da e forze anti-tabacco.Tantu per a cosiddetta epidemia di vaping teen.


Tempu di post: 30-mar-2022