banner

1.Quandu a bona nutizia di u fumu hè una mala nutizia per i gruppi anti-fumatori

I gruppi di difesa puderanu dichjarà a vittoria annantu à u fumu di l'adolescenza.Invece, elli'vai dopu à vaping.

Stu mese, u guvernu hà fattu publicu a Ghjuventù Naziunale 2021U tabaccoSondaggio (NYTS).I risultati duveranu esse causa di celebrazione.

Ùn sò micca stati.Sò stati sottumessi.

Chì ùn si riflette micca bè nantu à u CDC, a Campaign for Tobacco-Free Kids, l'Iniziativa di a Verità, Bloomberg Philanthropies, Parents Against.Vaping e-cigarettes, è l'associazioni di cancru, pulmone è malatie di cori chì custituiscenu u cumplessu industriale anti-tabacco.

A bona nutizia: u fumu di l'adolescenza cuntinueghja à calà.Solu 1,5 per centu di i studienti di u liceu è di u liceu anu fumatu una sigaretta in l'ultimi 30 ghjorni.U fumu di l'adolescenza hè calatu da un 90 per centu stupente in l'ultima decada.L'usu di l'adolescenzae-cigarettescade ancu bruscamente.U fumu di sigarette adulti hè ancu diminuitu, à i so livelli più bassi da l'anni 1960.Questu deve cuntinuà, postu chì a maiò parte di i fumatori piglianu l'abitudine quandu sò ghjovani.

"Questa hè una storia di successu incredibile,"dice Robin Mermelstein, direttore di l'Istitutu di Ricerca è Politica di Salute in l'Università di Illinois, Chicago, è un anticu presidente di a Società per a Ricerca di Nicotine è Tabacco (SRNT).

Per email, ella dice:"Ci duverebbe esse assai applausi per a diminuzione forte è consistente di l'usu di u tabacco per l'adolescenzada ogni metrica."

Invece, a FDA, u CDC è uanti-tabaccogruppi di advocacy accentuate u negativu. U CDC headline: Youth E-Cigarette Use Remains Serious Public Health Concern.A Campagna per i zitelli senza tabacco hà dettu: Un novu sondaghju mostra chì, malgradu u prugressu cuntinuatu, 2,55 milioni di zitelli anu utilizatu prudutti di tabacco in 2021 è u 79% anu utilizatu prudutti aromatizzati.Truth Initiative ùn hà micca publicatu un comunicatu di stampa annantu à l'indagine.

In cerca di dannu

Questu hè un ricordu chì l'avversari di u tabacco sparte una dipendenza peculiare di u so propiu: Sò addicted to male.

Una bona nutizia nantu à a diminuzionetabaccol'usu, risulta, hè una mala nutizia per i zitelli senza tabacco è l'iniziativa di a Verità.

Per e-mail, Clive Bates, un difensore anti-fumu di longu tempu chì prima dirigeva Action on Smoking and Health, spiega:

U paradossu di sti gruppi di salute hè chì anu bisognu di danni per ghjustificà e pulitiche punitive è coercitive chì sò in u core di u so mudellu di salute publica.Harm genera u locu per l'intervenzione di a salute publica, l'urganisazione, i cuncessioni, publicazioni, cunferenze, trattati, etc. Senza dannu, perdenu a so ragiò per esse.

It'Ùn hè micca meravigliatu chì, cum'è adolescentefumàhà diminuitu, e forze anti-tabacco anu pigliatu e-cigarettes, ancu s'è quasi tutti, cumpresu u CDC, ricunnosce chì vaping hè assai menu dannusu chè fumà.

It'Hè ancu menu dannusu chè altri cumpurtamenti risicatu chì sò populari cù l'adulescenti.Più di l'adulescenti beie alcolu cà e-cigarettes vape;U drink di minori provoca 3,500 morti annu, dice u CDC.

Intantu, u numeru di l'adulescenti chì sò vaping hè cascatu da circa 60 per centu da u so piccu in 2019. Questu, ancu, hè pocu mintuatu da e forze anti-tabacco.Tantu per a cosiddetta epidemia di vaping teen.

Per mette i novi dati di u fumu in u cuntestu storicu, cunzidira chì l'esperti di salute publica anu publicatu un rapportu chjamatu Healthy People 2020 in u 2010. Fixanu ugettivi per riduce l'usu di tabacco in a prossima dicada.Circa u 19,5 per centu di i studienti di u liceu anu infurmatufumà sigarette.

People Healthy 2020 hà destinatu à riduce u liceufumà sigarettaà u 16 per centu è di riduce tutti l'usu di tabacco da i studienti di u liceu à 21 per centu da 2020. Oghje, u fumu di sigaretta di u liceu si trova à 1,9 per centu è l'usu di ogni tipu d'usu di tabacco hè 11,3 per centu.I numeri sò't strettamente paragunabili, ma i tendenzi sò innegabili.

In ghjustizia, Matthew Myers, u presidente di Tobacco-Free Kids, applaude a diminuzione di u fumu di l'adulescenti, chjamendu."una storia di successu di salute publica chì salverà a vita per generazioni."Ma u so cummentariu hè statu misu à mezu à una dichjarazione più longa chì si concentrava soprattuttu nantu à i periculi divaping.

Una porta per u fumu ?

Un bonu travagliu da u CDC, i zitelli senza tabacco è l'iniziativa di a Verità hà sicuramente aiutatu à guidà u declinu.Hanu realizatu campagni di media naziunali è spintu per i tassi di tabacco più altu.

Ma l'aumentu di u vaping hà sicuramente ghjucatu ancu un rolu, divirtendu i ghjovani è l'adulti luntanu da e sigarette combustibili.Puderanu avà suddisfà i so brami di nicotina cù una e-cigarette.Parechji vapers adulti sò ex fumatori.

Ken Warner, u decanu emeritu di a scola di salute publica in l'Università di Michigan è un altru presidente di u SNRT, mi dice:

A diminuzione cuntinuu di u fumu di sigaretta di i ghjovani hè storica per dui motivi: Prima, u tassu di u fumu di i ghjovani hè diventatu chjuca;Questa hè una storia di successu di salute publica assai impurtante.Siconda, u declinu cuntinuu deve mette à riposu u timore chì a nicotina vaping aumenterà u fumu.U ritmu di decadenza di u fumu di ghjuventù hà veramente acceleratu durante l'era di vaping'popularità trà i zitelli.

Nimu ùn deve avà discute cù una faccia dritta chìvaping hè una porta per u fumu.

Raymond Niaura, un espertu di cuntrollu di u tabacco, prufessore di NYU è un altru ex presidente di SNRT, dice nantu à i nonprofits:

A pulitica di u fumu di tolleranza zero s'hè trasfurmata in una tolleranza zero per a nicotina, cusì, ancu s'è u fumu di sigaretta hè diminuitu, a guerra cuntinueghja.

Sure, i dati NYTS mostranu qualchi tendenzi pusitivi, ma questu ùn deve micca't distracte da a nostra missione primaria, chì hè di sbattà l'industria maligna di tabacco / nicotina à ogni volta.(sarcasmu intesu).

He'hè nantu à qualcosa.Per stà pertinenti, urganisazioni anti-fume cù grandi budget$ 109 milioni in FY2020 per l'iniziativa di a Verità, $ 42 milioni in FY2019 per i zitelli senza tabaccohà cambiatu u so focus dada fumà à vaping à nicotina, cumpresa a nicotina sintetica, chì ùn hè micca derivata da u tabacco.(Ùn mai sottovalutà a capacità di una non-profit per impegnà in a missione creep quandu hè à portata di u so scopu primariu.) Truth Initiative hè avà pronta per affruntà l'epidemie opioide.Si tratta di l'autoconservazione.

Ma i vechji abitudini entranu ancu in ghjocu.I zitelli senza tabacco è i so alliati anu sempre vistu cum'è guerrieri contr'à e forze di u male.(U so scientist preferitu, Stanton Glantz, hà dettu una volta:"I'Mi piacerebbe solu distrughje l'industria di u tabacco.") Quandu Altria hà compru una participazione di 35 per centu in JUUL, hà cunfirmatu i timori di a folla anti-fumatori chì u vaping era solu un altru modu per l'industria di u tabacco per attirà novi clienti.Puderanu esse ghjustu, ma se ciò chì li importa hè a salute publica è se u vaping hè, in fattu, un sustitutu di u fumu, allora ùn deveria micca.'ùn importa quale pussede cumpagnie di vape.

Ulteriori evidenza chì u CDC è i so alliati sò decisu di piantà tuttu ciò chì s'assumiglia à una sigaretta pò esse truvata in a so risposta à a malatia misnamed EVALI.Perversamente, i gruppi culpiscenue-cigarettesper i morti è e malatie chì eranu, in fattu, causati da vaping illegale di THC.Hè bisognu di un gradu considerableu d'auto-giustizia per armà una tragedia di salute publica.

Fate un passu in daretu è tuttu questu, sfortunatamente, riflette quantu pocu avemu'Aghju amparatu da u fallimentu di a guerra à a droga.A FDA si move per pruibisce e sigarette mentolate.Cinque stati per pruibisce aromatizzatie-cigarettes.Alcune località anu pruibitu tuttu u vaping.Cum'è un mercatu neru cresce, l'applicazione di a lege seguirà.

Sfida u bonu sensu chì l'America si prepara à mandà a ghjente in prigiò per a vendita di fume di mentolu è di vape aromatizzati.cum'è una vittoria attesa annantu à u fumu di sigaretta pare esse à portata

 

Mobile è Whatsapp: + 86 18577770853

 

Email:trustnemo2@foxmail.com

2. Cumu Vape Avanza in un Munnu Post-PMTA

 

Ottene l'URL breve per questu articulu: https://vapemagazine.com/PostPMTA

KELLER AND HECKMAN LLP hè a prima firma legale chì guida l'imprese per questioni critiche di fronte à l'industria di u vapore.

SYMPOSIUM E-VAPOR E TABACCO

COME VAPE AVANTI IN UN MONDU POST-PMTA?

Keller è Heckman LLP ospiteranu u so 5th Annual E-Vapor and Tobacco Law Symposium da u 9 à l'11 di ferraghju 2021. Stu seminariu cumpletu di trè ghjorni si terrà virtualmente, è trattarà prublemi legali, scientifichi è di salute publica pertinenti à u vapore. è l'industria di u tabacco mentre avanzamu in un mondu post-PMTA.I participanti prufittàranu di discussioni approfondite nantu à i prublemi critichi chì affruntà l'industria di u vapore, cumpresu u prucessu di rivisione di premarket FDA, novi regule in quantu à a consegna di prudutti di vapore, è pruibizioni statali è lucali di sapori, frà altre cose.

 

Aula 18 di u Simposiu di E-vapore è u Tabaccu

 

Per rispettu di i prublemi di COVID-19, u prugramma di quist'annu si svolgerà virtualmente nantu à una piattaforma chì riplicherà strettamente l'interazzione è e dinamiche chì sò sperimentate in l'avvenimentu in persona, cumprese opportunità per"chat"cù i parlanti unu-à-unu, rete cù i culleghi, è participà à i fori di discussione.E sessioni sò pianificate in trè ghjorni consecutivi per facilità megliu l'ingaghjamentu è e cunnessione trà i participanti è i presentatori.

 

Aula 2 di u simposiu di e-vapore è u tabacco

 

U prugramma di quist'annu presenterà temi novi è puntuali specificamente pensati per aiutà à i pruduttori di u vapore è di i prudutti di tabacco ritenuti in cunfurmità cù e lege è e pulitiche in rapida evoluzione.I temi chì seranu discututi includenu:

 

FDA's nova guida è pruposti di regulazione;

Impedisce tuttu u trafficu di sigarette (PACT) Act ?Vape Mail Ban?è esigenze di cunfurmità;

Strategii di rapportu di l'applicazioni di u produttu di tabacco di premarket (PMTA) è di l'equivalenza sustanziale (SE) per i picculi imprese;

Cumpiendu valutazioni ambientali;

Nove lege statali (proibizioni di sapori lucali, esigenze di licenze, è azioni di infurzazioni statali);

Considerazioni di responsabilità di produttu;

Regulamentu è vendita di e-cigarettes in l'UE, in Asia è fora;

Aggiornamenti nantu à u CBD è u regulamentu di cannabis;

è assai altri temi delineati in l'agenda di u seminariu quì.

Stu seminariu hè un must-assist per i prufessiunali di l'industria è i principianti, per stà infurmatu nantu à l'ultimi prublemi regulatori è ghjuridichi chì affruntà l'industrii di vapore, nicotina è tabacco.

 

Aula 3 di simposiu di e-vapore è u tabacco

 

Keller è Heckman LLP hè a prima firma legale chì serve i bisogni di regulazione, pulitica publica è litigazione glubale per l'industria di u vapore.I nostri decennii di sperienza cumpleta è vasta chì trattanu di a regulazione di l'alimentariu, i supplementi, e droghe è i dispositi medichi davanti à l'agenzii regulatori, cum'è a FDA, ci ponenu unicu per guidà e cumpagnie attraversu a miriade di esigenze federali è statali per vapore è prudutti cunnessi.Cunsigliemu l'imprese à tutti i livelli di a catena di fornitura di tabacco, vapore è vaping, cumpresi i fornitori di ingredienti è cumpunenti, fabricatori di prudutti finiti, distributori, grossisti è rivenditori.

 

Symposium E-Vapor and Tobacco Law Outdoors Irvine

 

In più di l'avucati è i scientifichi regulatori di Keller è Heckman, u prugramma di quist'annu presenta numerosi oratori invitati esperti, cumpresi Cardno ChemRisk, Labstat International, l'Associazione Americana di Vaping, l'Associazione Commerciale Alternative Smoke-Free, i Mercati FiscalNote, u Tax. Fundazione, è più.


Tempu di Postu: Feb-26-2021