banner

U pod hè essenzialmente un tipu di atomizzatore finitu simplice, chì hè adispunibile una voltaconsumable.

 

Hè un atomizzatore compactu cumpletamente sigillatu o semi-sigillatu.A maiò parte di i cartucce integranu filu di riscaldamentu, cuttuni, èe-liquidein u tank d'oliu.Sicondu e diverse parti di l'alimentazione elettrica, e forme sò soprattuttu bocche di sigaretta, è ci sò ancu forma speciale.sigarette.bomba.

Ci hè ancu un tipu speciale di pod, chì hè fattu di materiale di sigaretta è ùn hà micca un filu di riscaldamentu à l'internu (u filu di calefaccia hè integratu in l'unità principale), èe-liquide podhè assorbita nantu à u materiale di cuttuni.

 

I vantaghji di i pods:

 

Nisuna perdita d'oliu, compatta, faciule d'utilizà è cambiabile in forma (forma di sigaretta, forma di scatula piatta, forma di striscia longa, etc.).

 

Tuttavia, postu chì i baccelli sò consumabili dispunibuli, se l'utilizatori volenu sceglie diversi saporie-liquide,anu bisognu di rimpiazzà i baccelli cù sapori diffirenti.U costu di cunsumu hè un pocu più altu, è i sapori sò limitati à i pruduttori di pod.L'scelta di sapori di l'oliu è di baccelli pare ancu esse allargata...

 


Tempu di Postu: Apr-12-2022