banner

 

Nicotina, canusciutu macari comu Niacin, hè u cumpunenti principali di addiction fumari, è u mekanismu rilativi hè statu studiatu cumplettamente.Si pò dì chì l'essenza ditabaccou sviluppu hè u sviluppu dinicotinaefficienza di consegna.L'apparizione diatomizazione elettronicaA tecnulugia furnisce un novu modu più efficau è più puru per i fumatori di ingerisce a nicotina, una sustanza antica ma durabile "allevia l'addiction".Cù u sviluppu di a supervisione di u mercatu è l'innuvazione tecnologica, i cambiamenti in parechji aspettinicotinasi passanu ancu in silenziu.

 

U currentenicotinau prezzu dipende da a dimensione di u mercatu di e-cigarette

 

Cigarettes elettroniche è altri novi tipi di tabacco sò applicazioni impurtanti dinicotinamaterie prime.Sicondu i dati di u 2020, l'industria di a sigaretta elettronica cuntene circa 82% di e vendite totali di u mercatu di nicotina, è a parte restante appartene principalmente à u campu di i farmaci è l'agenti biologichi.

A promulgazione di e "Misure amministrative per a sigaretta elettronica" standardizzasigaretta elettronicaprudutti.Ancu s'ellu ùn ci hè micca assai espressioni nantu à a nicotina, solu un articulu pò aumentà u costu di i pruduttori di nicotina esistenti-i misuri amministrativi stipulanu chì a produzzione di prudutti di sigarette elettroniche Foglie di tabacco, curu rossu.tabaccofoglie, etc., utilizatu da l'imprese deve esse acquistatu da l'imprese di tabacco chì anu u dirittu di uperà foglie di tabacco è foglie di tabacco curu rossu.Attualmente, i pruduttori di nicotina estrae principalmente a nicotinatabaccoscarti di foglia, è sta strada ùn pò più esse fattibile in u futuru.

Bob, chì travaglia cum'è un fabricatore di e-liquid, hà dettu à [2 PRIMA]: "Attualmente, a maiò parte di a nicotina hè estratta da i resti di foglie di tabacco.Dopu l'implementazione di e misure di gestione, u costu di l'estrazione di nicotina aumenterà, è ue-cigaretteseguirà.U prezzu dinicotinahè aumentatu, chì hà purtatu à un aumentu di u costu die-liquide."

Hè capitu chì u prezzu di a nicotina hà fluttuatu anormalmente l'annu passatu, è a diferenza di prezzu hà righjuntu 4 volte.Dopu chì i dipartimenti pertinenti anu regulatu u prezzu di a nicotina, u prezzu di a nicotina hè stabilizatu.Bob hà dettu: "Per e fabbriche di e-liquidi,fornitori di nicotinasò basicamente a pusizione dominante, è anu u putere di i prezzi.In ghjennaghju di u 2021, u prezzu di a nicotina per kilogramu serà intornu à 1 200, è da marzu u tempu hè cresciutu à più di 3 000 yuan, è à u piccu in maghju è ghjugnu, hà righjuntu 6 000 yuan per kilogramu, è avà u prezzu hè relativamente normale. , circa 2 000 yuan per kilogramu ".

 

Dopu l'implementazione di a nova regulazione, sia l'offerta è a dumanda di a nicotina ùn anu micca una dominanza, chì hè assai simili à u tradiziunale.tabacco

 

Attualmente, u mercatu di l'offerta è a dumanda di nicotina pare calmu, ma i pruduttori di e-liquid downstream sò duvuti à a cumpetizione di u mercatu, è u prezzu di a transazzione è u prufittu di e-liquid sò sempre più bassi.L'aumentu di i profitti hè un prublema chì i principali pruduttori di e-liquidi anu bisognu di risolve à u mumentu.L'imminente implementazione di e misure di gestione di e-cigarette è standard naziunali pere-cigarettespò diventà a causa diretta di fluttuazioni di u prezzu.

Mr Zeng, chì hà più di deci anni di sperienza in ue-cigaretteindustria, hà dettu: "Ùn ci hè statu un grande cambiamentu di prezzu.Dopu l'implementazione di e novi regulazioni, i costi di produzzione upstream ponu aumentà.Per l'ingrossu è u retail, pò esse parte di i prufitti previ.Diventa un impositu, è i ghjorni d'altu prufittu grossu in u passatu sò andati, cusì entra in una tappa di picculu prufittu, è supponu chì a capacità di a cartuccia pò aumentà, aumentendu cusì u marghjenu di prufittu.

Dopu l'implementazione di a nova regulazione, u sgiò Zeng aspetta chì l'offerta di nicotina serà limitata è gradualmente trasfurmata in un fornimentu pianificatu, allora u so prezzu ferma stabile è relativamente fissu dopu à i fluttuazioni, cum'è tutta a casa domestica.e-cigarettemercatu.

 

 

L'implementazione di u standard naziunale hà ancu un impattu nantu à i cunsumatori

 

U 30 di nuvembre di u 2021NaziunaleA Piattaforma di Serviziu Pùblicu di l'Informazione Standard hà publicatu u prugettu per u prugettu standard naziunale obligatoriu di "Cigarette Elettronica".U novu standard naziunale stipula chjaramente chì a fonte di nicotina hè u metudu d'estrazione è a purità ùn deve esse più bassu di 99% (puntu di qualità), A materia prima di u tabacco necessaria da u metudu d'estrazione hè strettamente cuntrullata, micca solu esigenze unificate per i principali. materie prime ditabacco novu, ma dinò una seria di specificazioni:

1. L'influenza di a cuncentrazione di nicotina: ottene u megliu effettu di sollievu di l'addiction in u intervalu di cuncentrazione di nicotina specificata diventerà u core competitività di i pruduttori;

 

2. L'influenza di a quantità tutale dinicotina: u limitu di capacità di a cartuccia hè relativamente solta, è solu a quantità tutale di nicotina di una sola cartuccia hè cuntrullata;

 

3. L'influenza di a liberazione di nicotina: Limita a pussibilità di utilizà un altu putere per aumentànicotinaconsegna.

 

Bob crede: "U cuntenutu di nicotina di una sigaretta hè di circa 6 mg.Da a perspettiva di a nicotina, 20mg / ml ùn hè micca più altu ch'è ucuntenutu di nicotina di sigarette, ma a nicotina insigarette elettronicheùn hà micca sustanzi irritanti, chì hè differente dasigarette tradiziunali.A brucia di sigarette cuntene millaie di sustanzi chimichi diffirenti, cusìe-cigarettesdeve avè una nicotina relativamente forte per purtà un colpu di gola.S'ellu hè implementatu secondu 20mg / ml, ùn hè micca abbastanza per suddisfà i vechji fumatori ".

In a cumunicazione cù u sgiò Zeng, [2 FIRSTS] hà truvatu chì pare avè una cunniscenza diversa da Bob: "Pensu chì sta questione deve esse dettu separatamente, per e persone chì ùn anu micca scopu di a dipendenza da nicotina, a cuncentrazione di nicotina ùn hè micca cusì impurtante. ;Per quelli chì vanu per u sollievu di a dipendenza da nicotina, pensu chì, per mezu di l'ottimisazione tecnica, duverebbe esse basamente soddisfatti, cusì l'intruduzioni di misure di gestione hà purtatu novi prublemi à l'ottimisazione di sigarette elettroniche ".

Cum'è u sgiò Zeng, Xing Chenyue, una scienziata chinesa-americana è inventatrice disali di nicotina, era piacè cù l'intruduzioni di e misure di gestione: "Sempre mi sentu chì se una industria vole sviluppà sanu, deve esse sottu un ambiente regulatori raghjone".

 

U novu regulamentu ùn hè micca una restrizionee-cigarettenicotina, ma un cuntrollu è equilibriu

 

Ancu s'è e regule regulatori di nicotina ùn sò micca ancu esce, hè stimatu chì u Statu TubaccuL'amministrazione appruvarà qualificazioni pertinenti in modu pianificatu per guidà u cumpurtamentu di produzzione di l'imprese, chì ùn hè micca solu una restrizione di produzzione, ma ancu u principiu di u sviluppu standardizatu.

[2 PRIMA] Quandu cumunicà cù Bob, aghju trovu chì era più preoccupatu di u prublema di l'acquistu di licenze è a gestione di a distribuzione di nicotina dopu a supervisione: "Mi sentu chì ogni cumpagnia pò avè una certa quota, vale à dì quantu nicotina pudete solu solu. aduprà ogni mese., è dopu una gestione unificata, chì pò restringe u domesticumercatu di e-cigaretteassai ovviamente ".

Tuttavia, u sgiò Zeng, chì hè stata in l'industria per un tempu più longu, hà sperimentatu l'alti è i bassi di u domesticu.e-cigarettel'industria parechje volte, è ùn pare micca avè a listessa ansietà cum'è Bob: "Ancu se e regule regulatori ùn sò micca ancu esce, per a nicotina èe-liquidel'imprese di produzzione, a sicurezza, a standardizazione è a standardizazione sò fattori impurtanti.Per migliurà u più prestu pussibule, ci hè un equilibriu megliu per u sviluppu di i dui tradiziunalitabaccoèsigarette elettroniche.

Cum'è una di e materie prime principali di i prudutti di cigarette elettroniche, a nicotina pò esse dichjaratu chì hè a vita di l'industria è hè ligata à u sviluppu di l'industria sana.Sottu à i novi regulamentie-cigarettes, A restrizzioni di nicotina hà duppiatu a pressione nantui produttori di e-liquidi, ma questu hè un impattu à cortu termine.Sutta u prucessu di funziunamentu standardizati è standardizati, a forza di R & D è a creatività serà migliurata, cusì chì Chinesee-cigarettesùn solu scuntrà i bisogni di l'utilizatori domestici, ma ancu esse capace di cunquistà e cità in u mercatu glubale hè u puntu di partenza fundamentale per a formulazione di novi rigulamentie-cigarettes.

 

 

Sigaretta Elettronica, Penna Vape Jetable - Aierbaita (aierbaitavapes.com)

https:www.aierbaitavape.com

Autore: Kailee Zhou

Tel: +86 17877104668

WhatsApp: +86 17877104668

E-mail:kailee@intl4.aierbaita.com 


Tempu di post: 26-mar-2022