banner

Un novu studiu publicatu in u Journal of Harm Reduction da a Norwich Medical School di l'Università di East Anglia suggerisce chì e-cigarettes ponu aiutà i fumatori à smette è pò esse megliu per stà senza fumu à longu andà.

L'autori di u studiu anu realizatu interviste approfondite cù 40 utenti di e-cigarette, chì coprenu a storia di u fumu di ogni participante, i paràmetri di e-cigarette (cumprese e preferenze di u sucu), cumu anu scupertu e-cigarettes, è i tentativi di cessazione precedente.

Trà i 40 utilizatori di e-cigarette à a fine di u studiu:

31 anu utilizatu solu e-cigarettes (19 signalati errori minori),
6 recidive riportate (5 duale usu)
Trè participanti anu smette completamente di fumà è di fumà
U studiu furnisce ancu evidenza chì i fumatori chì pruvate e-cigarettes ponu eventualmente rinunzià, ancu s'ellu ùn avianu micca intenzione di abbandunà in u primu locu.

A maiò parte di i vapers intervistati anu dettu chì passavanu rapidamente da u fumu à u vaping, mentre chì un picculu percentuale passava gradualmente da u duplice usu (sigarette è vaping) à vaping solu.

Ancu s'è certi participanti in u studiu recidivanu occasionalmente, per ragioni suciali o emotive, a recidiva ùn hà micca generalmente purtatu à i participanti chì tornanu à u fumu full-time.

E-cigarettes sò almenu 95% menu dannusu chè u fumu è sò avà l'aiutu di cessazione di fumà più populari di u Regnu Unitu.
Principal Investigator Dr Caitlin Notley da UEA Norwich Medical School
Tuttavia, l'idea d'utilizà e-cigarettes per smette di fumà, soprattuttu cù l'usu longu, resta cuntruversu.

Avemu trovu chì e-cigarettes ponu sustene a cessazione di fumà à longu andà.

Ùn solu ùn rimpiazza assai di l'aspettu fisicu, psicologicu, suciale è culturale di u fumu, ma hè intrinsecamente piacevule, più cunvene è menu caru di u fumu.

Ma ciò chì avemu trovu veramente interessante hè chì e-cigarettes ponu ancu incuragisce e persone chì ùn vulianu mancu smette di fumà per eventualmente smette.
U duttore Caitlin Notley cuntinueghja à cummentà

Eccu a cunclusione di u studiu, chì riassume quasi tuttu:

I nostri dati suggerenu chì e-cigarettes ponu esse una innuvazione unica di riduzione di dannu chì impedisce a ricaduta di u fumu.

E-cigarettes risponde à i bisogni di certi ex-fumatori rimpiazzendu l'aspettu fisicu, psicologicu, suciale, culturale è identitariu di l'addiction à u tabacco.

Certi utilizatori di e-cigarette informanu chì trovanu e-cigarettes piacevuli è piacevuli - micca solu una alternativa, ma in realtà preferiscenu fumà cù u tempu.

Questu dimustra chjaramente chì e-cigarettes sò una alternativa viable à longu andà per u fumu cù implicazioni impurtanti per a riduzione di i danni di u tabacco.

Leghjendu i risultati di u studiu è e citazioni di i participanti, aghju trovu dichjarazioni chì riechevanu l'esperienze di l'altri vapers, riechendu dichjarazioni chì sò spessu intesu, ancu alcuni di i mei chì provavanu di passà da u fumu à u vaping.


Tempu di Postu: Feb-15-2022