banner

U 1 di maghju, u gruppu di ricerca di a Scola di Farmacia di l'Università Sun Yat-Sen hà publicatu un articulu di rivista intitulatu "Progressu di ricerca nantu à u Meccanismo di Tossicità diCigarettes Elettronicheon the Respiratory System" in "International Journal of Molecular Science", una rivista SCI autoritariu in u campu di a medicina moleculare glubale.U dannu di i cigarettes elettroniche à u sistema respiratoriu umanu hè significativamente più bassu di quellu di i cigarettes tradiziunali.

 

stampa

 

Picture: U squadra di ricerca di l'Università Sun Yat-sen publicata in u International Journal of Molecular Science

 

I circadori anu analizatu è riassuntu 108 literatura in relazione publicate da u 2010 in u campu disigarette elettronicheè sigarette tradiziunali, è paragunatu i diffirenzi tràsigarette elettronicheè sigarette tradiziunali da a perspettiva di cumpunenti principali è miccanismi di toxicità.

 

In termini di cumpunenti principali, postu chìe-cigarettesaghjunghje solu nicotina è cosolventi, è ùn cuntenenu micca tabacco, i so cumpunenti sò più simplici chè i cigarettes tradiziunali;dopu à l'atomizazione, i sustanzi nocivi in ​​l'aerosols di e-cigarette sò assai menu di quelli di tradiziunalisigarette.

 

In particulare, i duisigarette elettronicheè i cigarettes tradiziunali cuntenenu nicotina, ma u cuntenutu di cumposti tossichi cum'è composti di carbonili metallici, nitrosamines, composti organici volatili è idrocarburi aromatici policiclici hè assai più bassu di quelli di cigarettes.

 

In quantu à u mecanismu di toxicità, u documentu hà truvatu chì l'effetti die-cigarettesnantu à i tissuti principali è l'organi di u corpu è i viaghji di signalazione intracellulare sò simili à quelli di cigarettes;però, un gran numaru di studii anu dimustratu chì paragunatu cù sigarette, u gradu di dannu causatu dae-cigaretteshè relativamente bassu.

 

Stu documentu hà fattu un analisi scientificu cumpletu di cigarettes elettroniche è cigarettes tradiziunali, è cuncludi chì ancusigarette elettronicheùn sò micca cumplettamente innocu, sò significativamente menu dannusu cà i sigaretti tradiziunali, è ponu diventà un sustitutu di riduzzione di dannu per riduce u risicu di malatie legate à u fumu.

 

Inoltre, u documentu ancu emphasizes chì hè necessariu di più studià l'impattu die-cigarettesnantu à l'utilizatori tradiziunali di sigarette, raccoglie più dati per ottene infurmazioni basate in l'evidenza tossicologica, è aiutanu a ghjente à vedee-cigarettesobiettivamente è raziunale senza ignurà i so risichi putenziali.

 

Liu Peiqing, unu di l'autori currispundenti di u documentu, prufissore di a Scola di Farmacia di l'Università Sun Yat-sen è direttore di u Laboratoriu Naziunale è Locale di Ingegneria Congiunta per l'Evaluazione è l'Evaluazione di Novi Drugs, hà dettu chì u documentu pò furnisce scientificu. riferimentu per u publicu per avè una cunniscenza più cumpletae-cigarettes, è sustene ancu a creazione di standard di qualità di produttu è standard.Sistema di valutazione di a tossicità, l'impurtanza di standardizà u cuntenutu di l'ingredienti.

 

À u listessu tempu, a squadra di ricerca crede ancu chì più ricerca scientifica hè necessaria per scopre l'infurmazioni basate nantu à l'evidenza per valutà più prufondamente a sicurezza à longu andà die-cigarettes.

 

Cuntattu: Judy He

Email: judy@intl6.aierbaita.com

Wechat/Whatsapp: + 86 15078809673


Tempu di post: May-09-2022