banner

U documentu di a squadra di ricerca di l'Università Sun Yat-sen publicatu in u Journal international of Molecular Science:

I circadori analizatu 108 articuli publicati in u campu die-cigarettesè sigarette tradiziunali da 2010 à avà, è paragunatu e diffirenzi tràe-cigarettesè sigarette tradiziunali da dui aspetti di ingredienti principali è u mecanismu di toxicità.

In quantu à i cumpunenti principali, e-cigarettes sò più simplici chè i cigarettes tradiziunali perchè aghjunghjenu solu nicotina è cosolvent è ùn cuntenenu micca.tabacco.Dopu à l'atomizazione, i sustanzi nocivi in ​​u sol di gasu elettronicu sò assai menu di a sigaretta tradiziunale.

In particulare,e-cigarettesè i cigarettes tradiziunali cuntenenu nicotina in u so fumu, ma i livelli di composti di carbonili metallici, nitrosamines, composti organici volatili, idrocarburi aromatici policiclici è altri composti tossichi sò assai più bassu di cigarettes.

In termini di u mecanismu di toxicità, l'effetti die-cigarettesnantu à i tessuti maiò è l'organi è i viaghji di signalazione intracellulare sò simili à quelli di i cigarettes.Ma numerosi studii anu dimustratu chìe-cigarettescausanu livelli relativamente bassu di dannu cumparatu cù e sigarette.

In una analisi scientifica cumpleta die-cigarettesè i cigarettes tradiziunali, u documentu cuncludi chì e-cigarettes, mentri ùn hè cumplettamente innocu, sò significativamente menu dannusu cà i cigarettes tradiziunali è hannu lu putenziale di esse una alternativa riduzzione dannu à riduzzione di u risicu di malatie fumatori.

Inoltre, u documentu hà ancu sottolineatu a necessità di più ricerche nantu à l'impattu die-cigarettesnantu à l'utilizatori tradiziunali di sigarette, è per cullà più dati per ottene infurmazioni tossicologiche basate in evidenza per aiutà a ghjente à vedee-cigarettesobiettivamente è raziunale, senza ignurà i so risichi potenziali.


Tempu di post: May-07-2022