banner

"Se u scopu hè di aiutà a ghjente à piantàfumà, duvemu esse incuraghjenu più vaping - micca menu "

 

L'"Iniziativa senza tabacco" di l'Organizazione Mondiale di a Salute hà u scopu di accelerà a transizione graduale versu un mondu senza fumu.

 

È ancu, per una certa ragione, hè ancu oppostuvaping, L'alternativa sicura à u fumu chì hè u megliu strumentu chì avemu per aiutà a ghjente à abbandunà e sigarette.

 

Hè chjaru, dunque, chì l'OMS ùn importa micca veramente di rendeci più sani.In realtà, vole solu accumulà più cuntrollu puliticu è centralizà u putere nantu à a pulitica di salute.

 

Preoccupante, i nostri pulitici cumincianu avà à sente l'anti dannosi di l'OMS-vapingretorica.U novu secretariu di a salute, Sajid Javid, pensa à l'introduzione di novi restrizioni à u vaping per aiutà à ghjunghje l'obiettivu di u guvernu di rende u paese senza fumu da u 2030.

 

Chì ùn hà micca sensu.Vaping hè senza fumu.Se l'obiettivu hè di aiutà a ghjente à piantà di fumà, duvemu esse incuraghjenu più vaping - micca menu.

 

L'evidenza di a Salute Pùblica di l'Inghilterra è a Ricerca di u Cancer rendenu evidenti i benefici di u vaping, ma l'OMS - è avà, pare ancu, u nostru guvernu - hè lampatu in u so approcciue-cigaretteset s'empresse d'ignorer toutes les preuves qui s'opposent à son agenda.


Tempu di Postu: Apr-25-2022