banner

 

U Daily Mail prevede chì uultima sigaretta affumicatain l'Inghilterra seranu estinti in u 2050. E previsioni in u studiu, cumandate da a cumpagnia di tabacco Philip Morris è cundutte da l'analista Frontier Economics, sò stati basati nantu à l'impieghi, l'ingudu, l'educazione è i dati di salute.

U rapportu cuntinueghja à calculà chì, se l'attuale diminuzione di u fumu cuntinueghja, allora i 7,4 milioni di fumatori oghje seranu ridotti à zero in trent'anni.Bristol diventerà a prima cità à ùn avè micca fumatori dopu à u 2024, seguita da York è Wokingham, Berkshire in u 2026.

U Regnu Unitu hà abbracciatuvapingè mostra in i sforzi cumminati di u so paese di un usu aumentatu di u Serviziu Naziunale di Salute (NHS) per aiutà a ghjente à abbandunà è a popularità die-cigarettes.Public Health England hà avvistatu à più fumatori adulti di fà u cambiamentu dicendu: "L'usu regulare di e-cigarette hè in pianu.Ci hè l'uppurtunità di riduce ancu più i danni causati da u tabacco incuraghjendu più fumatori à pruvà vaping ".

In u 1990, quasi un terzu di l'adulti britannichi fumava, ma sta cifra hè stata tagliata à a mità à circa un 15 per centu da quellu tempu.

A nutizia vene malgradu u fattu chì una in cinque persone in i zoni privati ​​sò sempre fumatori.

Circa u 22 per centu di e persone in Kingston upon Hull, Blackpool è North Lincolnshire sò sempre illuminati.

I ricercatori anu dettu prima chì a decisione di caccià e sigarette da a mostra in i buttreghi hà ghjucatu un "rolu impurtante in a riduzione di i zitelli".fumatori'.

 

U guvernu britannicu hà fattu illegale avèsigarettein mostra nantu à u scaffale in 2015 in una ripresa di u fumu.

È i scientisti anu scupertu chì u numeru di zitelli chì anu compru sigarette da una buttrega dapoi a prohibizione hè cascatu di 17 per centu.

15681029262048749

 

Regularsigarette di tabaccocuntenenu 7 000 chimichi, assai di quali sò tossichi.Mentre ùn sapemu esattamente quali chimichi sò in e-cigarettes, Blaha dice "ùn ci hè quasi micca dubbitu chì vi espone à menu chimichi tossichi cà i sigaretti tradiziunali".

U fumu pò causà malatie pulmonale dannendu e vostre vie aeree è i picculi sacchi d'aria (alveoli) truvati in i vostri pulmoni.E malatie pulmonari causate da u fumu includenu a COPD, chì include enfisema è bronchite crònica.U fumu di sigaretta provoca a maiò parte di i casi di cancru di pulmone.

 

 


Tempu di Post: 26-May-2022