banner

 

San Francisco hè pronta à diventà a prima cità di i Stati Uniti à pruibisce in modu efficace tutte e venditee-cigarettesin mezzu di una repressione crescente di i prudutti di vaping.

A cità'U cunsigliu di supervisori di u marti hà da esse passatu una ordinanza chì ne richiedee-cigaretteI prudutti venduti in a regione sò stati sottoposti à una revisione di premarket da l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti.

"Nisuna persona deve vende o distribuisce una sigaretta elettronica à una persona in San Francisco"senza a rivista, l'urdinamentu leghje.

Attualmente ci hènisun pruduttu di e-cigarettenant'à u mercatu naziunale chì hà subitu l'amministrazione'A rivista di premarket, CNN hà dettu.

L'ordinanza prubabilmente poserà difficultà per i pruduttori prominenti die-cigarettescum'è Juul Labs, chì hà sede in San Francisco.

A cità'U cunsigliu di supervisori hà passatu un votu iniziale annantu à l'urdinanza a settimana passata.

L'uffiziali anu longu discutitue-cigaretteprudutti cum'è Juuls sò obligati à sottumette l'amministrazione's prucessu di rivisione prima ch'ellu pò esse vindutuè chì a so esistenza nant'à u mercatu parla à una ripartizione più grande in i prucessi è e disposizioni di sicurezza messe in piazza per prumove a salute publica.

"E-cigarettessò un pruduttu chì, per lege, ùn sò micca permessi nantu à u mercatu senza rivisione FDA.Per una certa ragione, a FDA hà ricusatu finu à avà di seguità a lege ", Dennis Herrera, San Francisco's avucatu di a cità, hà dettu in una dichjarazione dopu à u votu iniziale.

"Avà, u vaping di i ghjovani hè una epidemia", aghjunse."Se u guvernu federale ùn agisce micca per prutege i nostri figlioli, San Francisco farà ".

Intantu, a FDA hà pigliatu passi per sguassàe-cigarettei prudutti di u mercatu in l'ultimi mesi, minacciavanu di caccià l'imprese chì vendenu tabacchi aromatizzati chì ponu esse attrattivi per i cunsumatori minori.L'amministrazione hà ancu guidatu un sforzu per uttene l'imprese à bordu cù i rigulamenti emettendu guidate nantu à cumu ponu presentà applicazioni di produttu di tabacco di premarket.

A FDA hè stata demandata da i gruppi di salute chì argumentanue-cigaretteI prudutti ùn deve esse permessu di stà in u mercatu finu à u 2022 senza tali autorizazioni in u locu, cum'è a FDA hà permessu.

Juul Labs hà argumentatu contru à l'urdinanza, dicendu in una dichjarazione u luni,"a pruibizione di i prudutti di vapore per tutti l'adulti in San Francisco ùn affruntà micca efficacemente l'usu di i minori è lascià e sigarette nantu à i scaffali cum'è l'unica scelta per i fumatori adulti ".

 

 


Tempu di post: 25-May-2022