banner

1. Legalizazione diprudutti di e-cigarettein Egittu

 

L'industria di vaping egiziana accoglie a decisione di l'autorità lucali di permette l'importazione è a cummercializazione di i prudutti di vaping.I tassi di fumà in Egittu sò assai alti, è i fumatori adulti passanu gradualmente da u fumu à u vaping cum'è un modu per smette di fumà o riduce u dannu.U paese hè ancu cunnisciutu per i prudutti falsificati, è umercatu di e-cigaretteùn hè micca eccezzioni.

 

A vendita locale, a distribuzione è l'importazione die-cigaretteshè statu pruibitu da u 2015, quandu u Ministeru di a Salute hà publicatu una misura draconiana basatu annantu à una decisione 2011 da u Cumitatu Tecnicu di Drugs.A pruibizione hà risultatu in innumerevoli buttreghi di vaping illegale in tuttu u paese chì vendenu e-cigarettes è i so accessori, spessu contrabbandati in u paese.L'annu passatu, u Cumitatu di l'Industria di a Camera di Rappresentanti di l'Egittu hà passatu una nova legislazione per pruibisce marchi è prudutti falsi in u locu o in u mondu, imponendu sanzioni dure à i pruduttori.

 

Cù l'elevazione di a prohibizione, l'Eggittu si unisce à altri mercati arabi, cumprese l'Arabia Saudita vicina, Kuwait è l'Emirati Arabi Uniti.RELX International, un attore di punta in u settore, hà scrittu in una dichjarazione u 24 d'aprile: "L'eliminazione di a prohibizione mette in risaltu l'approcciu progressivu di l'autorità egiziane pere-cigarettes, è scuntrà l'interessu di u cunsumadore di l'età legale naziunale (adulti) in un accessu faciule à a dumanda di e-cigarettes per prudutti di qualità, ponendu a fundazione per a creazione di un mercatu regulatu cù opportunità di cummerciale sustanziali ".

 

Robert Naouss, Direttore di l'Affari Esterni per REXL International Mediu Oriente, Africa di u Nordu è Europa, hà dettu: "A decisione di l'autorità egiziane riflette u so impegnu à sustene l'imprese legittimi in u paese mentre cumbatte u cummerciu illecitu di questi prudutti, in linea cù a nostra presenza crescente. in un numeru crescente di mercati glubale.osservazione".

 

2. Sudafrica prughjettanu di furmulà novi rigulamenti pere-cigarettes

 

L'Uffiziu Sudafricanu di Norme (SABS) hà recentemente stabilitu un Cumitatu Tecnicu Naziunale per sviluppà novi regulamentiprudutti di vaping.

 

Attualmente, i regulamenti per a produzzione di e-cigarettes in Sudafrica sò sempre in biancu, è SABS hà da sviluppà linee guida è prumove a standardizazione in questu campu, chì copre.e-cigarettei prudutti è i so cumpunenti.

 

L'Uffiziu Sudafricanu di Standards hà dettu chì l'usu di e-cigarettes hè sempre più diffusa in l'attività recreativa è economica di u Sudafrica.Hè stimatu chì circa 350,000 persone in Sudafrica usanu prudutti di e-cigarette, è e vendite di e-cigarettes in 2019 eranu 1,25 miliardi rand sudafricanu (1 rand sudafricanu hè circa 0,43 yuan).

 

3. U guvernu di Malasia richiede chì a vendita di cigarettes elettroniche sia certificata

 

Ricertamenti, u guvernu malese hà publicatu un decretu nantu à i prudutti di cigarette elettroniche, chì impone à i pruduttori lucali è importatori di l'equipaggiu di cigarette elettroniche per ottene a certificazione.I dispositi di vaping certificati anu da esse marcatu in modu prominente "MS SIRIM" per dimustrà à i cunsumatori chì u dispusitivu risponde à i normi di sicurezza è hè sicuru d'utilizà.

 

U Ministeru di u Cummerciu Internu è l'Affari di u Cunsumu di Malaysia hà marcatu chì u decretu entrerà in vigore u 3 d'aostu di questu annu, è i pruduttori di l'equipaggiu di cigarette elettroniche chì ùn anu micca conformità ponu esse multati finu à 200 000 ringgit (1 ringgit hè di circa 1,5 yuan).ammende finu à 500 000 RM.Anu dettu chì speranu chì u decretu impedisce à i fabricatori è importatori lucali di pruduce è vende prudutti di vaping di bassa qualità in u paese.

 

4. Filippine pruibisce e-cigarettes aromatizzati

 

Recentemente, l'Amministrazione Filippina di l'Alimentazione è di a Drug hà emessu unsigaretta elettronicaannunziu regulatori chì dichjara chì da u 25 di maghju di u 2022, a fabricazione, u cummerciu, a distribuzione, l'importazione, l'ingrossu, u retail è a vendita in linea / ingrossu di prudutti di sigarette elettroniche aromatizzati ùn saranu più permessi.Escludendutabaccoo sapori mentholi regulari.Questu marca Filippine cum'è un altru paese per pruibisce e-cigarettes aromatizzate.

 

5. Singapore Customs intercepted un batch of smuggledsigarette elettroniche

 

Sicondu Lianhe Zaobao, l'Autorità per l'Immigrazione è i Punti di Controlu di Singapore hà pigliatu recentemente 3,200 sigarette elettroniche è più di 17,000.accessori per sigarette elettroniche, cù un prezzu di u mercatu neru di più di 130 000 dollari di Singapore (circa 630 000 yuan).Attualmente, quattru omi malesi assistenu à l'investigazione.

 

6. U parlamentu di Tailanda riviseghja a nova legislazione per legalizàe-cigarettes

 

Sicondu i rapporti di i media stranieri, a Tailanda pò seguità i passi di Filippine in a legalizazione è a regulazione di i prudutti di vaping.U fumu di sigaretta uccide circa 50 000 Tailandesi ogni annu, hà dettu Asa Saligupta, direttore di ENDS Cigarette Smoke (ECST) in Tailanda, chì crede chì u prugettu di vaping serà passatu da u parlamentu tailandese quist'annu.

 

 

Cuntattu: Judy He

Whatsapp / Phone: + 86 15078809673


Tempu di posta: 06-06-2022