banner

facendu una distribuzione uguale à circa 0,40 $ CDN per parte di votu subordinata è 400 $ CDN per parte di votu multiplu
VANCOUVER, BC, 13 di maghju di u 2022 /PRNewswire/ - PODA HOLDINGS, INC. ("PODA" o a "Compagnia") (CSE: PODA) (FSE: 99L) (OTC: PODAF) hè piacè di annunzià chì, inseme cù Ryan Selby è Ryan Karkairan (i "Proprietari"), hà firmatu un accordu definitivu datatu u 13 di maghju 2022 (l'"Accordu di Acquistu di l'Assi") cù una filiale di Altria Group, Inc. ("Altria") (NYSE:MO). ), Altria Client Services LLC ("ALCS"), in virtù di quale a Cumpagnia è i Pruprietari anu accunsentutu ognunu à vende à ALCS sostanzialmente tutti l'assi è e proprietà aduprate in l'attività di a Cumpagnia (l'"Attivi Acquisti") di u sviluppu, a fabricazione. è cummercializà a tecnulugia di capsula riscaldata multi-substrate, cumprese, senza limitazione, i brevetti di i Proprietari in relazione à tale tecnulugia è a licenza esclusiva perpetua di a Cumpagnia di certi di questi brevetti in virtù di un accordu di royalties modificatu è riformulatu di data di u 12 d'aprile 2019 (u " Royalties Agreement"), per un prezzu di compra tutale di US $ 100,5 milioni ("Prezzu di Acquistu"),sottumessu à certi aghjustamenti è holdbacks (a "Transazzione").A Cumpagnia face a so attività in cunfurmità cù l'Acordu di Royalties è a Cumpagnia è i Pruprietari anu accunsentutu à attribuisce US $ 55,275,000 di u Prezzu di Acquistu à a Cumpagnia (essendu 55% di u Prezzu di Acquistu), cù u saldo à i Proprietari.
"Questu accordu rapprisenta una tappa significativa per PODA è i so impiegati", hà dettu Ryan Selby, Chief Executive Officer, Direttore è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cumpagnia (u "Consigliu")."I nostri squadre anu travagliatu diligentemente nantu à sta tecnulugia dapoi l'iniziu di a Cumpagnia, è credemu chì questi accordi maximizanu u so valore per a Cumpagnia è i so azionisti".


Tempu di Post: 16-May-2022