banner

 

KELLER AND HECKMAN LLP hè a prima firma legale chì guida l'imprese per questioni critiche di fronte à l'industria di u vapore.

SYMPOSIUM E-VAPOR E TABACCO

COME VAPE AVANTI IN UN MONDU POST-PMTA?

Keller è Heckman LLP ospiteranu u so 5th Annual E-Vapor and Tobacco Law Symposium da u 9 à l'11 di ferraghju 2021. Stu seminariu cumpletu di trè ghjorni si terrà virtualmente, è trattarà prublemi legali, scientifichi è di salute publica pertinenti à u vapore. è l'industria di u tabacco mentre avanzamu in un mondu post-PMTA.I participanti prufittàranu di discussioni approfondite nantu à i prublemi critichi chì affruntà l'industria di u vapore, cumpresu u prucessu di rivisione di premarket FDA, novi regule in quantu à a consegna di prudutti di vapore, è pruibizioni statali è lucali di sapori, frà altre cose.

 

Aula 18 di u Simposiu di E-vapore è u Tabaccu

 

Per rispettu di i prublemi di COVID-19, u prugramma di quist'annu si svolgerà virtualmente nantu à una piattaforma chì riplicherà strettamente l'interazzione è e dinamiche chì sò sperimentate in l'avvenimentu in persona, cumprese l'opportunità di "chat" cù i parlanti unu. -on-one, rete cù i culleghi, è participà à i fori di discussione.E sessioni sò pianificate in trè ghjorni consecutivi per facilità megliu l'ingaghjamentu è e cunnessione trà i participanti è i presentatori.

 

Aula 2 di u simposiu di e-vapore è u tabacco

 

U prugramma di quist'annu presenterà temi novi è puntuali specificamente pensati per aiutà à i pruduttori di u vapore è di i prudutti di tabacco ritenuti in cunfurmità cù e lege è e pulitiche in rapida evoluzione.I temi chì seranu discututi includenu:

 

A nova guida di a FDA è a pruposta di regulazione;

Impedisce tuttu u trafficu di sigarette (PACT) Act ?Vape Mail Ban?è esigenze di cunfurmità;

Strategii di rapportu di l'applicazioni di u produttu di tabacco di premarket (PMTA) è di l'equivalenza sustanziale (SE) per i picculi imprese;

Cumpiendu valutazioni ambientali;

Nove lege statali (proibizioni di sapori lucali, esigenze di licenze, è azioni di infurzazioni statali);

Considerazioni di responsabilità di produttu;

Regulamentu è vendita die-cigarettesin l'UE, l'Asia, è fora;

Aggiornamenti nantu à u CBD è u regulamentu di cannabis;

... è assai più temi descritti in l'agenda di u seminariu quì.

Stu seminariu hè un must-assist per i prufessiunali di l'industria è i principianti, per stà infurmatu nantu à l'ultimi prublemi regulatori è ghjuridichi chì affruntà l'industrii di vapore, nicotina è tabacco.

 

Aula 3 di simposiu di e-vapore è u tabacco

 

Keller è Heckman LLP hè a prima firma legale chì serve i bisogni di regulazione, pulitica publica è litigazione glubale per l'industria di u vapore.I nostri decennii di sperienza cumpleta è vasta chì trattanu di a regulazione di l'alimentariu, i supplementi, e droghe è i dispositi medichi davanti à l'agenzii regulatori, cum'è a FDA, ci ponenu unicu per guidà e cumpagnie attraversu a miriade di esigenze federali è statali per vapore è prudutti cunnessi.Cunsigliemu l'imprese à tutti i livelli di a catena di fornitura di tabacco, vapore è vaping, cumpresi i fornitori di ingredienti è cumpunenti, fabricatori di prudutti finiti, distributori, grossisti è rivenditori.

 

Symposium E-Vapor and Tobacco Law Outdoors Irvine

 

In più di l'avucati è i scientifichi regulatori di Keller è Heckman, u prugramma di quist'annu presenta numerosi oratori invitati esperti, cumpresi Cardno ChemRisk, Labstat International, l'AmericanVapingAssociazione, l'Associazione di Cummerciu Alternative Smoke-Free, Mercati FiscalNote, a Fundazione Tax, è più.


Tempu di post: 24-May-2022