banner

In cunfrontu cù a pruibizione domestica di vendita in linea di sigarette elettroniche, Alibaba International Station pruibisce a vendita di esigarette elettroniche(cumpresu, ma micca limitatu à baccelli, setti di fumatori, è prudutti venduti in cumminazione cù baccelli è set di fumatori) è i so prudutti da u 1 di maghju di u 2022. accessori, etc. Solu invidiosi.

L'Asia sudorientale hè un emergentee-cigarettemercatu cù un grande spaziu di mercatu.

 

Sicondu i dati di Euromonitor, u mercatu tutale di l'atomizazione elettronica in l'Asia sudorientale hè previstu di ghjunghje à 766 milioni di dollari in u 2023, equivalenti à più di 4 miliardi di yuan.

 

L'ultima pulitica ancu indica chìe-cigarettespò esse esportatu in l'Asia Sudueste, Vietnam, Indonesia, Filippine, etc., ma Myanmar, Laos è Cambogia sò più stretti o pruibiti, mentri Brunei è Timor Orientale pruibiscenu a vendita di e-cigarettes, ma ponu aduprà.e-cigarettes.Certi paesi anu ancu recentemente presentatu esigenze per l'impurtazione disigarette elettroniche.Per esempiu, Malaysia richiede chì i cigarettes elettroniche impurtate passanu a verificazione SIRIM in Aostu!U prucessu di certificazione hè di presentà una applicazione - rivista di documentu (rapportu di prova deve esse presentatu) - auditu di fabbrica - revisione di certificatu - emissione di certificati - compra di etichette - auditu di sorveglianza dopu a certificazione.

 

Inoltre, certi paesi in l'Asia Sud-Est anu pruibizioni più strette, cum'è a Tailanda, chì ricunfirmà a pruibizione à longu andà.e-cigarettes.In questu modu, u mercatu di e-cigarette in l'Asia Sudueste serà cuncentratu in paesi cum'è l'Indonesia.

 

Cynthia Chen

Whatsapp/wechat/mobile +86 15751339879

Email: cynthia@intl2.aierbaita.com


Tempu di post: 10-May-2022