banner

Più di 100 000 studenti di 198 scole secundarie in tuttu u Galles sò stati dumandati nantu à i soabitudini di fumàper u studiu

E-cigarettel'usu trà i ghjovani hè cascatu per a prima volta in Galles, secondu a ricerca di l'Università di Cardiff.

Ma a diminuzione di u fumu di 11 à 16 anni hè stata fermata, u studiu hà trovu.

L'indagine di Salute è Benessere di i Studenti 2019 hà dumandatu à più di 100 000 studenti di 198 scole secundarie in tuttu u Galles nantu à a soabitudini di fumà.

I risultati mostranu chì u 22% di i ghjovani avianu pruvatue-cigarette, calata da u 25% in 2017.

Quellivapingsettimanale o più spessu avia ancu diminuitu da 3,3% à 2,5% in u stessu periodu.

Per legge, i buttreghi ùn devenu micca vende prudutti di vaping à nimu di menu di 18 anni.

Sperimentendu cùvapinghè sempre più populari chè pruvàtabacco(11%), sicondu i dati.

Ma u declinu à longu andà di quelli chì fumavanu regularmente s'era stancu, cù 4% di quelli interpellati.fumàalmenu ogni settimana in 2019, u listessu livellu chì in 2013.

I ghjovani da i sfondi più poveri eranu sempre più probabili di principiàfumàchè quelli di famiglie più ricche, secondu i risultati.

'Abitudine brutta'

Abi è Sophie di Bridgend cuminciaru à fumà à l'età di 14 è 12 anni.

Sophie, avà 17 anni, hà dettu: "Se mi svegliu di cattivu umore, fumeraghju da 25 à 30 fags à ghjornu.In un bonu ghjornu, fumeraghju da 15 à 20 cigarettes à ghjornu.

"A maiò parte di e persone chì mi cunnosci dicenu chì ùn anu mai invintatu chì sò un fumatore.Odiufumà, mi disprezzu.Hè un abitudine brutta, ma mi fiu di ellu per a mo salute mentale ".

Abi, ancu 17 anni, hà dettu: "Hè un abitudine brutta è face chì a to robba puzza di fumu.Ma ùn possu micca aiutà avà perchè aghju fumatu per tantu tempu.

L'ex fumatrice Emma, ​​17 anni, avia solu 13 anni quandu hà pruvatu a so prima sigaretta cù l'amichi di a scola in Pembrokeshire.

"Odiu - odiu l'odore di questu, odiu u gustu, odiu solu tuttu ciò chì hè", disse.

Suzanne Cass, direttore generale di ASH Wales, hà dettu chì "livellu di fumu inaccettabile trà i ghjovani" deve esse affrontatu.

Suzanne Cass, direttore generale di Ash Wales, chì sensibiliza l'effetti sanitarii, suciali è ecunomichi di u fumu, hà dettu: "Cùe-cigarettel'usu chì fala trà i ghjovani, sta evidenza dimostra chìvapingùn hè micca un prublema di salute publica ".

Ella disse chì l'attenzione deve esse nantu à "indirizzà i livelli inaccettabili di fumà trà i ghjovani".

"Disgraziatamente,fumàhè una dipendenza per a vita chì troppu spessu principia in a zitiddina è sapemu da a nostra propria ricerca chì u 81% di i fumatori adulti in Galles avianu 18 anni o menu quandu anu avutu a so prima.sigaretta."


Tempu di Postu: Apr-07-2022