banner

Restrizzione di i sapori: U primu abbozzu per i cumenti pruposti chì i sustanzi di sapori attiranu i minori, è sta volta hè più chjaru.L'ingredienti sò ridotti da 122 à 101 (cumpresu mentol, extracte di cafè, extracte di cacao), è altri sapori sò supplementati nantu à a basa di sapori di tabacco.

Prohibition of exhibitions/forums/expositions: I categurie di tabacco sò raramenti tenuti in mostre domestiche.Sò sempre stati chjamati fieri d'importazione di produttu / expos d'importazione.Sò tutti esposizioni d'importazione interna.Ùn sò micca aperti à u publicu, è e-cigarettes sò cuntrullati cù riferimentu à i cigarettes tradiziunali.

Nisuna operazione esclusiva: U tabacco tradiziunale hà passatu per a strada di l'exclusività / l'exclusività disguised.Quandu a categuria di cigarette elettroniche hè messu in u mercatu, hè prupostu di ùn operà micca in una manera esclusiva per impediscenu di piglià a vechja strada.

21

Nisuna operazione esclusiva: U tabacco tradiziunale hà passatu per a strada di l'exclusività / l'exclusività disguised.Quandu a categuria di cigarette elettroniche hè messu in u mercatu, hè prupostu di ùn operà micca in una manera esclusiva per impediscenu di piglià a vechja strada.

 

Registrazione per l'esportazione di prudutti di cigarette elettroniche: Ùn hè micca fattibile in quantu à l'operabilità.L'imprese d'oltremare ponu ancu pruduce quandu si affidanu a produzzione domestica, è a registrazione portarà ostaculi à a vendita.L'annullamentu di questu articulu hè benefica per a produzzione è a vendita di l'esportazione.

 

Articulu 33 "I prudutti di e-cigarette chì ùn sò micca venduti in Cina è sò aduprati solu per l'esportazione, rispondenu à e lege, regulamenti è standard di u paese o di a regione di destinazione; se u paese o a regione di destinazione ùn hà micca leggi, regulamenti è standard pertinenti, anu da risponde à i requisiti di e lege, rigulamenti è standard di u paese o di a regione di destinazione, e lege di u mo paese, i rigulamenti è e norme relative à i requisiti ", i prudutti d'esportazione duveranu solu risponde à i requisiti di u paese di destinazione.

 

In generale, stu metudu di gestione di e-cigarette hè più fattibile, è u sistema di licenza hè implementatu per a produzzione, l'ingrossu è u retail di e-cigarettes, chì ùn hè micca assai sfarente di u prugettu.I cigarettes elettroniche sò definite cum'è atomisers, è parechje forme di prudutti appariscenu in u mercatu, chì sò regulati uniformemente da atomizers.Infine, altri novi tipi di prudutti di tabacco sò pruposti, è novi tipi di prudutti di tabacco chì ponu appare in u futuru sò inclusi in u scopu di cuntrollu.Riferite à l'articulu 44, "Altri novi tipi di prudutti di tabacco seranu implementati in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di queste Misure".

 

perspettiva cummerciale di l'esportazione

 

L'intensità di a pulitica di e-cigarette in l'ultimi dui anni hà superatu quella in l'ultimi 10 anni.Stu approcciu di gestione hè più benefiziu chè preghjudiziu à e grande cumpagnie d'esportazione, perchè l'imprese di u capu è u collu ponu fà megliu in termini di talenti è cunfurmità., capace di risponde à i cambiamenti pulitichi, ma hè più sfavorevule per i picculi imprese, perchè e piccule imprese seranu più difficili da ottene à u rispettu.

livellu.

 

Da a perspettiva di i mercati esterni, u Mediu Oriente è l'America di u Sud hà da vede una crescita più grande in 2022;u mercatu europeu hè più stabile cà u mercatu di i Stati Uniti è hè previstu di cresce in modu fermu;i Stati Uniti sò sempre u più grande mercatu di dumanda.

 

U mercatu di e-cigarette hè in crescita rapidamente, cusì a supervisione deve esse cuntrullata.Stu tipu di surviglianza hè prevista per esse relativamente più faciule ch'è u tabacco tradiziunale.Per esempiu, e-cigarettes ponu esse stallati cù ricunniscenza faccia, chjusi di i zitelli, etc., è a tecnulugia regulamentaria hè prevista à esse mudernizata gradualmente.

 

Da ghjennaghju à ferraghju, l'esportazioni di a cumpagnia cuntinuavanu à cresce rapidamente.I principali regioni di vendita sò l'Europa, l'America, l'Asia Sudueste, etc. I prudutti principali sò cigarettes dispunibuli è ricariche.

 

U puntu di vista di a marca

 

Restrizzione di u gustu: l'articulu 26 "Proibisce a vendita di cigarettes elettroniche aromatizzate chì ùn sò micca sapori di tabacco è cigarettes elettroniche chì ponu esse aghjuntu cù atomizzatori per elli stessi".Questa volta, e restrizioni di u gustu sò assai chjaru, esigenu sapori di tabacco.Da a perspettiva di e marche è e fabbriche, a ricerca è u sviluppu è l'innuvazione di i sapori di u tabacco serà aumentatu.Da a perspettiva di a dumanda di u cunsumadore, dopu chì a vendita di sapori di frutti hè pruibita, certi ghjovani sò previsti di ritirassi da stu gruppu di cunsumatori.Ùn ci hè micca un pruduttu specificu in a supervisione.S'ellu hè inclusu in u scopu di a surviglianza hè relativamente bonu per i prudutti di atomizazione di erbe.

 

À u livellu di u canali: ci era riserve nantu à i rivenditori prima, è esigenze strette per i grossisti (ubligatoriu per esse informatu à u Cunsigliu di Statu per appruvazioni).Questa volta i cuncetti pertinenti sò sfocati (Articulu 28 "Imprese chì detennu licenze di l'impresa di monopoliu di tabacco all'ingrosso, appruvata da u monopoliu di tabacco di u Cunsigliu di Statu dopu l'appruvazioni di u dipartimentu amministrativu, l'affari grossista di i prudutti impurtati pò esse impegnati solu dopu à cambià u scopu di a licenza"). Hè pussibule chì l'autorità d'appruvazioni di i grossisti serà delegata à u livellu pruvinciale o più bassu; sta restrizzione di u gustu avarà un grande colpu à i retailers. In generale, u canali hè previstu di passà una trasfurmazioni maiò è rimpiazzamentu. . In u futuru, ùn pò esse micca una tenda di cullezzione o un mudellu di magazzini specializati, perchè a prissioni di s'appoghjanu solu nantu à i sapori di u tabacco serà grande. Hè previstu chì u canali di cigarette elettronicu serà vindutu à i magazzini di cunvenzione è u tabacco in u futuru. Transformazione di a rete. Ciò chì deve esse tracciatu dopu hè se e pruvince è e cità cuntrullàranu a vendita di e-cigarette senza tabacco.s à partir du 1er mai.

 

Regoli dettagliati: E regule dettagliate di diverse pruvince è cità ponu esse introdutte in aprile, è e regule di implementazione di e diverse regioni sò previste per esse diverse.

 

Impattu generale: Hè bonu per i marchi di punta, chì anu una capacità più forte di risponde à i cambiamenti di pulitica, u mischju di canali è a trasfurmazioni.

 

Q&A

 

Q: I sapori di tabacco ponu esse differenziati?Sottu à e limitazioni di 101 additivi in ​​u futuru, chì hè u spaziu per u sviluppu?

 

A: Trà l'additivi 101, 3 sò usati per cigarettes elettroniche solidi, cellulosa, carbonate di calcium è guar gum, cusì solu 98 sò rimasti.U gustu di u tabacco cum'è u tonu principalu, pò fà differenzi, per esempiu, ci ponu esse diffirenzii in aromi, mentol, etc.

 

Q: Chì ghjè a situazione di vendita di e marche di sigarette elettroniche in Cina da ghjennaghju à ferraghju?

 

A: Da ghjennaghju à ferraghju, i marchi di punta sò stati listesse cum'è l'annu passatu è ligeramente migliurate, mentre chì e marche chjuche è mediane eranu più affettate è esce.I prupietari di a marca sò basamente 1-2 mesi di inventariu, una piccula quantità di inventariu in i canali, è circa 30 ghjorni in inventariu di terminal.A digestioni d'inventariu ideale duverà almenu 2-3 mesi.U novu metudu serà implementatu u 1 di maghju, è a pressione di destocking hè relativamente alta.

 

Q: U regulamentu di stu prugettu serà implementatu u 1 di maghju.E licenze pertinenti saranu emesse prima?

 

A: Hè assai prubabile chì serà implementatu u 1 di maghju. I praticanti anu bisognu di dumandà una licenza prima.L'infurmazione hè stata rappurtata l'annu passatu.Hè previstu chì i metudi specifichi nantu à cumu dumandà una licenza seranu intrudutti in un futuru vicinu, ma tuttu u prucessu serà cumpletu prima di u 1 di maghju. Se u tempu hè troppu strettu, i principali imprese orientati à l'esportazione puderanu liberà u primu batch. , è poi li distribuisce in lotti.Hè previstu chì un periodu di grazia serà ancu datu à l'imprese chì ùn anu micca ancu emessu una licenza dopu a dumanda.

 

Q: Cumu vede a supervisione di seguitu di a nicotina sintetica in u mercatu di i Stati Uniti?

 

A: Ci hè una probabilità alta chì serà classificatu in a supervisione tradiziunale di nicotina, ma duverà tempu per implementà;a pruduzzione di nicotina sintetica hè principalmente per evità a supervisione in u mercatu di i Stati Uniti.In fatti, u seguimentu deve esse focu annantu à u prublema di u costu.Attualmente, u costu di a nicotina sintetica ùn hà micca vantaghju (u voluminu hè sempre chjucu).).

 

Q: L'offerta di seguitu è ​​a dumanda di nicotina naturali?

 

A: A quantità di nicotina estratta hè ligata à u rendiment di e foglie di tabacco è i steli di tabacco in foglie di tabacco.In u mondu, a capacità di produzzione di foglie di tabacco hè surplus, è ci hè ancu una grande quantità di foglie di tabacco in Cina.Ùn ci hè micca assai prublema in l'estrazione di nicotina da i rifiuti di tabacco generati in a produzzione di tabacco in tuttu u paese.Ùn ci hè micca prublema per assicurà a quantità di nicotina necessaria per a produzzione di cigarettes elettroniche.U cuntenutu di nicotina in u tabacco hè in generale 1% -3%, è a varietà più altu hè più di 8%.Se a dumanda di nicotina aumenta più, i variità di tabacco cù un cuntenutu di nicotina più altu pò esse piantatu per risponde à a dumanda.

 

Q: I prudutti plug-in seranu regulati in u futuru?

 

A: Quandu hè vindutu in tuttu, serà sempre regulatu secondu a sigaretta elettronica, riferite à l'Articulu 40 (i sustanzi atomizzati si riferite à mischii è sustanzi ausiliarii chì ponu esse atomizzati cumplettamente o parzialmente in aerosols da i dispositi elettronici);s'ellu solu cum'è irrilevante Pò esse apprupriatu per evitari i bastoni aromatizzanti in vendita.

 

Q: I magazzini tradiziunali di tabacco ponu vende sigarette elettroniche sottu e novi misure?

 

A: I punti di vendita di tabacco tradiziunali anu bisognu di aghjunghje licenze di vendita di e-cigarette à e licenze di vendita di tabacco esistenti.Sempre chì e cumpagnie è e piattaforme grossista sò regulate, ùn ci saranu micca ostaculi à a vendita.

 

Q: Cumu vede u sviluppu di cigarettes dispunibuli in u futuru?

 

A: Hè previstu chì i prudutti dispunibuli ùn anu micca assai spaziu per a crescita in Cina.I prudutti dispunibuli (di solitu dui o trè centu puff, è un pacchettu di sigarette hè stimatu per esse circa u listessu) vende bè in i Stati Uniti, soprattuttu perchè 1) u prezzu hè bassu, è 2) u gustu ùn hè micca bonu U vantaghju domesticu. hè relativamente chjuca, cusì a maiò parte di e bombe di Cina sò cambiate.


Tempu di post: 18-mar-2022