banner

Nico Li:
Biden cuncede l'autorità FDA per a nicotina sintetica
Biden cuncede l'autorità FDA per a nicotina sintetica
Biden cuncede l'autorità FDA per a nicotina sintetica
Biden cuncede l'autorità di a FDA nantu à i sinteticiNicotina
WASHINGTON - L'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti averà autoritàprudutti di tabaccochì cuntene nicotina sintetica dopu à dui cambiamenti entra in vigore in u mesi dopu.
U presidente Joe Biden hà firmatu HR 2471, o l'Attu di Appropriazioni Consolidati 2022, in lege u 15 di marzu. L'attu furnisce finanziamentu finu à u 30 di settembre per i prughjetti è l'attività di u guvernu federale.Includeva ancu una disposizione chì cambiassi a definizione di l'Attu Federale di Alimentazione, Drug è Cosmetica di un pruduttu di tabacco à "qualsiasi pruduttu fattu o derivatu da u tabacco o chì cuntene nicotina da qualsiasi fonte, chì hè destinatu à u cunsumu umanu".
Ammenda ancu una altra sezione di l'Attu Federale di l'Alimentazione, Drug è Cosmetica per include a seguente dichjarazione: "Stu capitulu s'applicà ancu à qualsiasi pruduttu di tabacco chì cuntene nicotina chì ùn hè micca fattu o derivatu databacco, "secunnu l'Attu di Appropriazioni Consolidati.
A mossa aiuterà a FDA à regulà i prudutti di tabacco chì cuntenenu nicotina sintetica.Centru FDA in uscita perPrudutti di tabacco(CTP) U direttore Mitch Zeller hà chjamatuPuff Barcum'è un esempiu di una cumpagnia chì prova di evade a FDA per via di una lacuna chì ùn hà micca datu l'autorità esplicita à a FDA.prudutti di tabaccofattu cù nicotina sintetica.A FDA hà avvistatu Puff Bar à principiu di 2020 per a vendita di frutta,e-cigarette dispunibuliprudutti chì l'agenzia hà dettu appellu à i ghjovani.Tuttavia, a cumpagnia hà ottinutu a regulazione di a FDA liberendu prudutti chì invece usanu nicotina sintetica, Zeller hà dettu.
L'emendi sò efficaci 30 ghjorni dopu a promulgazione di l'attu, chì sbarcarà u 14 d'aprile.
I pruduttori chì vendenu un pruduttu di tabacco cù nicotina sintetica avissiru bisognu di presentà un premarketpruduttu di tabaccoapplicazione (PMTA) cù a FDA da u 14 di maghju, o 30 ghjorni dopu chì l'attu diventa efficace, per stà in u mercatu.

Nico Li:
Allora puderanu vende u so pruduttu per 90 ghjorni supplementari dopu a data di effettu.Dopu questu tempu, però, u pruduttu deve esse eliminatu da u mercatu se a FDA ùn hà micca emessu un ordine chì cuncede a cummercializazione di u mercatu.pruduttu di tabacco.
I membri aiutanu à fà u nostru ghjurnalismu pussibule.Diventate un membru CSP oghje è sbloccate benefici esclusivi, cumpresu un accessu illimitatu à tuttu u nostru cuntenutu.

 

 

Web: https://www.aierbaitavapes.com

whatapp/mobil: +86 1827711 2700

email: nico@intl5.aierbaita.com


Tempu di Postu: 24-Mar-2022