banner
  1. A. County prevale nantu à RJ Reynolds cù a so prohibizione di u tabacco aromatizatu9 Circ

———ByBarbara Grzincic

 

●Majority tirò a distinzione trà a regulazione di a produzzione è a cummercializazione è a regulazione di a vendita

●Dissent dice solu FDA pò pruibisce vendita diprudutti di tabacco

 

I nomi di l'imprese è di l'avucati mostrati sopra sò generati automaticamente in basa di u testu di l'articulu.Migliuremu sta funzione mentre cuntinuemu à pruvà è sviluppà in beta.Accoltamu u feedback, chì pudete furnisce usendu a tabulazione di feedback à a diritta di a pagina.

 

(Reuters) - U Contea di Los Angeles pò pruibisce tutte e vendite di aromatizzantiprudutti di tabacco, cumpresi vape juice è menthol cigarettes, un tribunale d'appellu federale divisu hà tenutu u venneri in una perdita per RJ Reynolds Tobacco è duie cumpagnie sorelle.

 

In una divisione 2-1, a 9a Corte d'Appello di u Circuitu di i Stati Uniti hà affirmatu una decisione di a corte inferiore chì hà permessu chì a pruibizione di u cuntatu entre in vigore in 2020.tabaccol'avucati di l'imprese, guidati da Noel Francisco di Jones Day, avianu sustinutu chì solu u guvernu federale pò regulà a vendita di tabacco.

 

A maiurità di u 9u Circuitu hà dettu chì e cumpagnie anu interpretatu male l'Attu di Prevenzione di u Fumatori in Famiglia è u Controlu di u Tabaccu, o TCA - a lege di u 2009 chì hà datu à l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug l'unica autorità per sviluppà è applicà ".pruduttu di tabaccostandard ".

 

"Intesu bè", a FDA hà l'autorità esclusiva per regulà a produzzione è a cummercializazioneprudutti di tabacco, Not sales retail, Circuit Judge Lawrence VanDyke hà scrittu per a maiuranza.

 

"Un statu ùn pò micca dumandàcumpagnie di tabaccoper fà i so prudutti sicondu ogni standard particulari - solu u guvernu federale pò fà questu.Ma un statu pò mette restrizioni à a vendita di vendita al dettaglio di apruduttu di tabacco, cumpresa a pruibizione di a so vendita in tuttu ", hà scrittu VanDyke.Hè statu unitu da u ghjudice di distrittu di i Stati Uniti Karen Schreier di South Dakota, seduta per designazione.

 

U ghjudice di circuitu Ryan Nelson hà dissenziatu.Cum'è utabaccocumpagnii, hà nutatu chì a Corte Suprema di i Stati Uniti hà annullatu duie volte i pruibizioni di vendita di altri prudutti regulati da u guvernu federale, invertendu u 9th Circuit ogni volta.

 

"L'impurtanza (di questi casi) hè chjaru: quandu u Cungressu preempt espressamente a regulazione statale, i stati ùn ponu micca aggirari a pruibizione di u Cungressu camuffendu stu tipu di regulazione cum'è una prohibizione di vendita", hà scrittu Nelson.

Kent Raygor di Sheppard Mullin Richter & Hampton, chì hà sustinutu u casu di u conte in appellu, hà dettu chì u so cliente "hè cuntentu chì i so sforzi per prutege a salute publica, in particulare trà i nostri ghjovani, per mezu di a so pruibizione di a vendita di prudutti di tabacco aromatizzati sò stati cunfirmati. da u Novu Circuitu ".

RJRU tabaccol'avucati di Jones Day ùn anu micca rispostu immediatamente à e dumande di cummentarii.A ditta rapprisintò ancu i filiali americani di Reynolds American Snuff Co. è Santa Fe Natural Tobacco Co.

Circa 300 guverni statali, lucali è nativi americani anu limitatu o pruibitu a vendita di aromatizzantiprudutti di tabacco, cù 100 in California solu, u 9th Circuit hà dettu u venneri.

Una prohibizione statale in California hè stata sospesa in attesa di l'elezzioni di u referendum in nuvembre.

U casu hè RJ ReynoldsU tabaccoCumpagnia et al.v. County of Los Angeles, 9th US Circuit Court of Appeals N ° 20-55930.

Per RJ Reynolds: Noel Francisco è Christian Vergonis di Jones Day

Per u conte: Kent Raygor è Valerie Alter di Sheppard Mullin Richter & Hampton

teb:https://www.aierbaitavapes.com

TEL: +8615278119870
Whatsapp: +8615278119870
E-mail: nina@intl1.aierbaita.com


Tempu di Postu: 25-Mar-2022