banner

 

U 24 di Ghjennaghju di u 2020, 4:04 AM CST

Da Rosemary Guerguerian, MD

E-cigarettes sò spessu prumuvuti cum'è un strumentu per aiutà i fumatori à abbandunà, ma ùn ci hè ancu abbastanza evidenza scientifica per sustene sta dichjarazione.Ci hè evidenza, però, chì parechji ghjovani sò intruduttiu tabacco attraversu e-cigarettes.

 

U Chirurgu Generale Jerome Adams hà citatu quella evidenza precedente ghjovi, quandu hà parlatu di u rapportu di u Chirurgu Generale 2020tabacco.U rapportu di questu annu - u 34 in generale - hè statu u primu in trè decennii à indirizzàcessazione di fumàspecificamente.

 

U rapportu vene in mezu à un dibattitu caldu circae-cigarettes aromatizzate, chì i funzionari di a salute publica dicenu ingannà i zitelli.A principiu di ghjennaghju, l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug hà annunziatu una pruibizione di quasi tutti i prudutti di e-cigarette aromatizzati, eccettu per i baccelli aromatizzati di mentol è di tabacco.

una cunferenza di stampa ghjovi, Adams urgeu à e persone per fucalizza nantu à ciò chì a ricerca hà dimustratue-cigarettes.

 

A maiò parte di i studii dispunibuli nantu à se e-cigarettes ponu aiutà e persone à abbandunà u tabacco, in ogni modu, implicanu prudutti specifichi, cusì questi risultati ùn ponu micca esse appiicati àe-cigarettesin tuttu, Adams hà dettu, aghjustendu chì parechji di i prudutti chì sò stati studiati anu cambiatu dapoi, è chì ci sò innumerevoli altri in u mercatu.

 

Mentre chì a ricerca hè ultimamente insufficiente per piglià cunclusioni nantu à se e-cigarettes sò un strumentu efficace per smettere, Adams hà dettu ch'ellu incuraghjenu e cumpagnie à presentà applicazioni à a FDA pere-cigarettescum'è un aiutu di cessazione.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022