banner

Sicondu u rapportu "Wall Street Journal", l'Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti si prepara à ritirà Altria.e-cigarettemarca Juul da u mercatu US, vale à dì, l'applicazione PMTA di Juul serà rifiutata.A FDA puderia annunzià a decisione da u marcuri, secondu e persone familiarizate cù a materia.

 

Juul Labs hà cercatu l'autorizazione di a FDA per cuntinuà a vendita legale di i so cigarettes elettroniche aromatizzate à tabacco è mentolu in u mercatu di i Stati Uniti.

 

Hè infurmatu chì sta rivisione hà cuminciatu in 2020. A FDA esige tuttii produttori di sigarette elettronicheper mandà i prudutti.Un criteriu impurtante per misurà hè se i benefici di sti prudutti à l'adultifumatorisupera i disadvantages di attirà i ghjovani à aduprà e-cigarettes..Juul hà sottumessu dui sapori di tabacco Virginia è mentolu.

 

Ma dopu una rivisione di 2 anni di dati sottumessi da Juul, a FDA in fine rifiutarà l'applicazione di a cumpagnia.

 

Hè infurmatu chì Juul intrutu in l'attenzione di a FDA US quattru anni fà, quandu a cumpagnia di a cumpagniae-cigarettes aromatizzate à i fruttiè i metudi di marketing di moda sò stati accusati di "facilità un boom in u fumu di i minori".

 

Da tandu, a cumpagnia hà luttatu per ricuperà a fiducia di i regulatori è di u publicu, limitendu e so attività di cummercializazione è cessendu a vendita di e-cigarettes dolci è fruttate in 2019. À u listessu tempu, a vendita di e-cigarettes Juul hè in calata annu da annu.

 

Cù a nutizia chì Juul si ritirarà da u mercatu di i Stati Uniti, u prezzu di l'azzioni di Altria Group, chì detene l'azzioni di Juul, hà ancu introduttu una forte calata, restituendu tutti i guadagni durante l'annu.Altria, chì hà spesu $ 12,8 miliardi per una participazione in Juul in 2018, avia scrittu l'investimentu à $ 1,6 miliardi prima di questu annu.

 

Juul hè ancu affruntatu assai prucessi è investigazioni per "attraversà i minori à adupràprudutti di nicotina", ma hè sempre chocante è imbarazzante per esse direttamente cacciatu da a basa di i Stati Uniti.

 

L'ex cumissariu FDA Scott Gottlieb hà dettu chì e-cigarettes Juul eranu u fulcru di l'adulescente.crisa di vaping, causatu da i so prudutti è pratiche di marketing.Ellu hà dettu ancu chì a FDA hà u dirittu di fà prudenza è chì mentre e-cigarettes offrenu à i fumatori adulti l'uppurtunità di abbandunà e sigarette combustibili, devenu esse cummercializati da attori rispunsevuli.

 

Cecilia

Whatsapp: 86 13627888956

Email:cecily@intl6.aierbaita.com

 

 


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022