banner

AELFA Dispositivu Pod Disposable 550mAh

AELFAU dispositivu di poda dispunibile furnisce un gustu liscio è puru, liendu un sistema di riscaldamentu specializatu;ancu a batteria 550mAh furnisce 800 puffs per maximizà l'esperienza di vaping.CùAELFA, ti piacerà di gode di ciò chì hè costu-efficace è di alta qualità.

U megliu e-cigarette per voi

E-cigarettes ponu esse simplicità è furtive.A cuntrariu di i grandi dispositi disgraziati chì tiranu u vapore, e-cigs più chjuchi anu un appellu più universale.Sti tipi di vaporizzatori sò fatti da marche di e-cig per imità a sensazione di utilizà una sigaretta.Di sicuru, ci hè una offerta quasi infinita di opzioni per sceglie nantu à u mercatu.Certi sò pre-pieni è certi sò ricaricabili;certi sò boni è certi ùn sò micca.Pigliamu a ipotesi fora di questu, perchè ùn avete micca bisognu di ghjucà.

Un pod vape hè un mini vape basatu annantu à un sistema di dui parti: un pod pienu di sucu di vape chì si inserisce in una piccula batteria.Sò dispunibuli in disinni pre-pieni o ricaricabili.Qualchidunu averà i buttuni di putenza, ma spessu sò automatichi, vale à dì chì basta à trascinallu per pruduce vapore.

A maiò parte di i pod vape, ancu chjamati vape pods, mini vapes o sistemi di pod, sò pensati per i fumatori in transizione in vaping.Ancu s'è l'ultimu in facilità d'usu hè qualcosa cum'è aJUUL dispunibile, Vapes di pod ricaricabili sò più vicinu à u sicondu.Sò spessu compatti è ligeri, cun un focusu nantu à a simplicità è a flessibilità - fatti pussibule da esse ricaricabili.

L'ePods dispunibuli sò ancu cunsiderati i migliori vaporizzatori di sal nic, postu chì a so putenza più bassa hè perfetta per a forza più alta disali di nicotina.

Tipi di sistemi pod

I pods anu fattu una longa strada da a prima introduzione cù u JUUL in u 2015. Mentre si adattanu ancu à a definizione generale di ciò chì hè un pod vape, i dispositi di l'oghje anu avanzatu e cose in quantu à e caratteristiche è e capacità.

Un pod vape in 2021 appartene à una o più di queste categorie:

Sistema di pod standard:un picculu buttone o vape attivatu da draw-activate chì piglia baccelli rimpiazzabili.

Pod AIO:un dispositivu all-in-one compactu chì piglia pods cù bobine rimpiazzabili.

Pod mod:un vape di solitu più grande basatu in pod cun un chipset è schermu cumpletamente adattati.A maiò parte di i mods pod sò ancu AIO, postu chì piglianu bobine rimpiazzabili.

Un sistema di pod standard pò esse più divisu in duie categorie: ricaricabile è pre-pienu.Ogni stile vene cù i so pros è cuns.Quandu compra un sistema di pod, in ultimamente si tratta di preferenza persunale.

Sistemi di pod ricaricabili:vi dà più libertà in termini di sapori.Cunnisciuti ancu com'è vape di sistema apertu, sti dispusitivi utilizanu baccelli vioti chì sò riempiti manualmente da l'utilizatore.U vantaghju principali per elli hè chì avete una gamma più larga di sapori à a vostra dispusizione.

Sistemi di pod pre-pieni:chjamatu ancu o vapes sistema chjusu, sti vapes usanu pods chì venenu pre-pieni di e-liquid-pensate à elli cum'è alternative JUUL.U so vantaghju principalu ùn hè micca avè i cumplicazioni di sceglie l'e-liquid ghjustu è avè da riempie sè stessu.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021